ASP  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ukryta moc reklamy :

co tak naprawdę wpływa na wybór marki? /
Heath, Robert (1947- ).
Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak.
Gdańsk :
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
2006.
168 s. ; 21 cm.
1
1 wypożyczeń
Bibliogr. s. 161-163. Indeksy. - Tyt. oryg.: "The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands". - Tyt. oryg.: "The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands".
83-7489-012-6
659.1
4254 (to nie jest sygnatura)



 



Reklama

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Wypożyczalnia ASP (I.5792)
Syg.5792
miesięczne 05/03/2016 10005297 Zamów
Rekord: