005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20181218012500.0
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
KAT U/43IP
|
|
KAT U/43IPs
|
|
KAT U/40IC
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Książka
|
999 -Numery powiązań z B-I [ , ]
999 -Numery powiązań z B-I [ , ]
|
VTLSSORT0080*0200*0201*0400*0440*1000*2450*2600*3000*3360*3370*3380*5040*6500*6501*6502*6503*7100*9200*9201*9992
|
999 -Numery powiązań z B-I [ , ]
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
|
9781498775502
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
|
9781138089969
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Hodent, Celia.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,4]
|
The gamer's brain :
|
|
how neuroscience and UX can impact video game design /
|
|
Celia Hodent.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Boca Raton ;
|
|
London ;
|
|
New York :
|
|
CRC Press,
|
|
cop. 2018.
|
920 -ISBN [ , ]
|
978-1-498-77550-2
|
920 -ISBN [ , ]
|
978-1-13808-996-9
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
XV, [1], 250 stron :
|
|
ilustracje ;
|
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
|
Taylor & Francis (Londyn).
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Gra wideo
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Gra komputerowa
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Interakcja człowiek-komputer
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Rzeczywistość wirtualna
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Programowanie - gry komputerowe
|
Egzemplarze
Data inwentaryzacji
|
Sygnatura
|
Numer inwentarzowy
|
Status udost.
|
Kierowanie
|
2020-09-29 | 12261 | I.12261 | -3 | WYP |
2020-09-29 | 12262 | I.12262 | -3 | WYP |
2020-09-29 | 12263 | I.12263 | -3 | WYP |
2020-09-29 | 12264 | I.12264 | -3 | WYP |
2020-09-29 | 12265 | I.12265 | -3 | WYP |