ASP  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20181218012500.0

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

KAT U/43IP
KAT U/43IPs
KAT U/40IC

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

999 -Numery powiązań z B-I [ , ]

VIRTUA

999 -Numery powiązań z B-I [ , ]

VTLSSORT0080*0200*0201*0400*0440*1000*2450*2600*3000*3360*3370*3380*5040*6500*6501*6502*6503*7100*9200*9201*9992

999 -Numery powiązań z B-I [ , ]

LOADOPT

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9781498775502

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9781138089969

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Hodent, Celia.
3855

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,4]

The gamer's brain :
how neuroscience and UX can impact video game design /
Celia Hodent.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Boca Raton ;
London ;
New York :
CRC Press,
cop. 2018.

920 -ISBN [ , ]

978-1-498-77550-2

920 -ISBN [ , ]

978-1-13808-996-9

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

XV, [1], 250 stron :
ilustracje ;
24 cm.

710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]

Taylor & Francis (Londyn).
pbl
3854

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Gra wideo

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Gra komputerowa

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Interakcja człowiek-komputer

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Rzeczywistość wirtualna

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Programowanie - gry komputerowe

Egzemplarze

Data inwentaryzacji Sygnatura Numer inwentarzowy Status udost. Kierowanie
2020-09-2912261I.12261-3WYP
2020-09-2912262I.12262-3WYP
2020-09-2912263I.12263-3WYP
2020-09-2912264I.12264-3WYP
2020-09-2912265I.12265-3WYP